dinsdag 13 december 2011

Zaterdag 17 december a.s.

Hoihoi Ladies,

Zaterdag 17 december hebben wij een leuk sportief programma voor jullie op de planning. We verzamelen om 14.00 uur op het Hoofdkwartier.

Zorg dat je allemaal op de fiets komt, want die heb je komende zaterdag middag nodig. Neem verder je sportkleding mee (incl. sportschoenen met witte zool voor in de gymzaal). We sluiten de middag weer gewoon om 16.30 uur af op het Hoofdkwartier.

Mocht je niet kunnen, meld je dan even af!

LET OP: Dit weekend kunnen de kerststerren weer afgehaald worden. Hierover ontvangen jullie een mailtje met alle informatie over.

Tot zaterdag!
Groetjes jullie staf

3 opmerkingen:

  1. moet je de gym spullen mee neemen in de tas en je uniform aan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi leiding,

    Sorry,dat ik het zo pas zo laat laat weten.
    Ik kan helaas vandaag niet komen want,
    mijn suprise party van mijn opa is vandaag.
    En anders had ik naar het kinderfeest gemoeten van mijn beste vriendin.

    Groetjes Julia den Rooijen

    BeantwoordenVerwijderen