dinsdag 20 december 2011

Kerst bij de Dione (zaterdag 24 december)

Hoihoi Meiden,

A.s. zaterdag hebben wij weer een leuk programma voor jullie bedacht. Jullie worden op het HK verwacht om 11.00 uur. Neem je kerstmuts mee (als je die hebt) en trek verder je uniform aan. Om 13.30 uur sluiten we de middag op het HK weer af!

Je hoeft deze middag niet op de fiets te komen. Verder lunchen we met z'n allen! Je hoeft dus niet meer te eten na het draaien.


Dan een vraagje van de Yell redactie aan jullie. Of jullie onderstaande zin willen afmaken?

Mijn 'scouting' wens voor 2012 is dat ...

Je mag je wensen als reactie op dit blog bericht posten. Verder zouden we graag een stukje willen over de leuke zaterdagen (bijv de fashion show) die jullie meemaken. Deze worden dan in de Yell geplaatst dus schrijf en leuk stukje en wie weet kom je in de de nieuwe Yell! Succes!


Groetjes,
Dione Staf

9 opmerkingen:

  1. Mijn wens is dat we in 2012 weer super veel leuke dingen gaan doen bij de scouting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha,
    Mijn wens is dat we in 2012 Bas mogen ondergooien met vla :)
    doei, lieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn 'scouting'wens voor 2012 is dat het maar weer een spannend jaar mag worden bij de Dione en dat we een super super leuk kamp krijgen ....Joy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn "scouting"wens voor 2012 is dat we weer heel veel lol gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn wens voor 2012 is dat we veel lol hebben. gr elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn wens voor 2012 is dat...... de kinderen in arme landen ook een toekomst krijgen! ........ Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn wens voor 2012 is dat het kamp echt heel leuk word.

    BeantwoordenVerwijderen